2018:
Uff... dużo czasu na to zeszło, ale warto było.
Potężna misja. Ogromne przestrzenie i zupełnie nowe znaczenie "wysokich" budynków. Rozplanowanie labiryntu było fantastyczne. Tak samo niejeden detal zasługuje na oklaski, a i sama fabuła niezgorsza. Mniej za to podobała mi się wspominana konieczność biegania po całej mapie... choć miało to tez swój urok, jak już odblokowało się przejścia.
Jednak nie rozumiem za bardzo umieszczenia tej misji za dnia. Cierpiał na tym klimat i logika, gdyż miasto było generalnie puste. Nie podobał mi się też zastąpienie ambientu jakaś monotonną, zapętloną muzyczką. To też obdzierało FMkę z klimatu.
Nie mogę też dać zbyt wielu plusów za wyposażenie wnętrz. Jak na 2017 rok to wystrój dość ubogi.
Za to motyw z
Spojler:
kurtyzaną, pracownia alchemika i tricksterowe drzwi w zamku ego ukochanej pierwsza klasa!
PODSUMOWANIE:
Plusy: niektóre motywy, rozmach mapy
Minusy: dzień, muzyka, pustawo tu
thumb_up thumb_down Votes: 1
star 7 / 10
Confirm delete
Do you want to delete the entire topic?