Daję misji ocenę 8/10, chodź de facto to bardzo dobra misja z poważnymi niedociągnięciami. Może od nich zacznę.
Przede wszystkim nie spodobał mi się początek z klaustrofobicznymi kanałami patrolowanymi zarówno przez złodziei, jak i policję. Wtedy jeszcze próbowałem to ghostować i raczej kiepsko się bawiłem.
Po drugie, na terenie misji znajdowało się sporo miejsc niefrobowalnych, tzn. ukrytych za niefrobowalnymi drzwiami. To lekkie oszustwo wobec gracza, który widząc takie drzy się podnieca i próbuje do nich dostać... a tam ściana. Co gorsza, w ten sposób odcięto nie tylko cześć klasztoru (zatem misja ma braki merytoryczne), jak i miejsca nie będące jakimiś peryferiami, a pomieszczeniami na głównym szlaki. Trochę szkoda.
Poza tym było pięknie. Serio. Kolejna majestatyczna katedra, kolejne ciekawe lokacje. Bardzo ciekawa i głęboka fabuła, którą dawkowałem sobie po trochu. A także mnóstwo lootu, eksploracji i ciekawych rozwiązań architektonicznych.
Zgodnie z tym, co zapowiedział autor na ttlg... tak, loot był szalenie pochowany xD Lecz wciąż logicznie.
Trochę szkoda, że ta misja nie była większa. Osobiście wywaliłbym początek z kanałami i zamiast tego dobudował trochę klasztoru.
PODSUMOWANIE:
Ogólna ocena: 8-
Grywalność: 7
Audio: 6
Video: 8
Plusy: piękne wnętrza i ciekawa fabuła
Minusy: nudny początek, ślepe drzwi, szkoda części klasztoru
thumb_up thumb_down Votes: 0
star 8 / 10
Confirm delete
Do you want to delete the entire topic?