Do FMki można podejść biorąc pod uwagę upływ czasu albo nie. Jeżeli go zignorujemy, to będziemy mieli bardzo miłą FMkę z kapitalną oprawą i gęstym, mrocznym klimatem, idealnie zainspirowanym oryginalną grą. Szczególnie zachwyca balans ciemności... choć czasem może aż za wyrazistej, niemniej robiącej swoją robotę. Architektoniczny gotyk jest tutaj najwyższego sortu, szczególnie w siedzibie Strażników. Zresztą ta lokacja sama z siebie: bardzo ciekawa i jako tako oryginalna, gdyż nie co dzień infiltrujemy i okradamy to miejsce. Strażników nie ma zbyt wielu, więc w sumie większą trudność sprawia fatalna, niejasna mapa oraz mała ilość miejsc, gdzie można bezpiecznie zejść na ziemię. A wysokości są potężne!
Fabularnie szału tutaj nie ma, ale i zachowany poziom można uznać zw pełni akceptowalny. Co by nie mówić, FMka jest dość krótka, więc i trudno byłoby tutaj wsadzić wielorozdziałową historię. Sądzę, że grając w to dniu premiery dałbym 5/6 w naszej skali.
Ale z racji, że grałem w to w 2022, to jednak trochę rozczarowywała ubogość innych wnętrz (czyli poza Strażnikami), ograniczone pole manewru w dziedzinie podróży między dachami oraz brak jakiś ciekawszych skryptów. Biorąc to pod uwagę daję 4/6, a w swojej skali:
PODSUMOWANIE:
Ogólna ocena: 6+
Plusy: architektura, klimat.
Minusy: problemy w nawigacji, czasem frustrowało schodzenie w dół, trochę tu pusto
thumb_up thumb_down Votes: 0
star 6 / 10
Confirm delete
Do you want to delete the entire topic?